Segítség

Kérdésed vagy problémád van? Segítünk.

01. Gyakran ismételt kérdések

Ha további segítségre van szükséged, kérjük, írj nekünk.

Mik azok a digitális termékkulcsok?

1. A termékkulcs egy kódsorozat, amellyel aktiválhatod a Windows-t, az Office-t vagy más szoftvereket.
2. A szoftverlicenc érvényesítésére szolgál – azt bizonyítja, hogy legálisan használod a szoftvert.
3. A DigitalKeyz elektronikus úton kézbesíti a termékkulcsokat, nem küldünk fizikai adathordozót, például USB-t, CD-t vagy DVD-t. (Azonban elérhetők fizikai licencek is, ezzel kapcsolatban kérjük, érdeklődj.)
4. Ez azt jelenti, hogy vásárlás után email-ben fogod megkapni a vásárolt termékkulcsot, amivel aktiválhatod például a Windows-t. A szállítás ilyen módon gyorsabb és így is teljes mértékben legálisan használhatod a szoftvert.
Tehát vásárlás után egy termékkulcsot fogsz kapni (Ehhez hasonlót: XXXXX-YYYYY-ZZZZ), amivel aktiválhatod a szoftveredet.

Rendelés és Fizetés

Hogyan kapom meg a termékkulcsot?

A termékkulcsokat fizetés után az email-címedre fogjuk elküldeni. CD-t, DVD-t vagy USB telepítőt nem küldünk.

Mikor kapom meg a termékkulcsot?

Fizetés után átlagosan 10 perctől 3 óráig tart a megvásárolt termékkulcs(ok) kézbesítése.

Hogyan fizethetek?

Fizethetsz bankkártyával (VISA, MasterCard, American Express, Discover vagy Diners Club), PayPal-lal, Google Pay-el és Apple Pay-el.

Biztonságos a fizetés?

Természetesen. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy bankkártyaadataidat és személyes adataidat biztonságban tartsuk. A biztonságos tranzakciókat végponttól végpontig terjedő SSL titkosítással biztosítjuk. Bankkártyaadataidat csak akkor tároljuk, ha azokat lementetted a DigitalKeyz fiókodba, és ilyenkor is titkosítva.

Garancia & Visszatérítések

Nem tudom aktiválni a termékkulcsomat!

Először is, kérjük, látogasd meg a termék aktiválási útmutatóját, ha további segítségre van szükséged, kérjük, lépj velünk kapcsolatba.

Kérhetek pénzvisszatérítést?

Természetesen. Ha a megvásárolt termékkulcsot nem tudod aktiválni, vagy letiltásra kerül, kérhetsz pénzvisszatérítést vagy egy új termékkulcsot. A te döntésed. További információkat a Pénzvisszafizetési Irányelvek oldalunkon találsz.

Kapok garanciát a termékkulcsokra?

Természetesen. Ha nem tudod aktiválni a megvásárolt termékkulcsot, vagy letiltásra kerül, kérhetsz pénzvisszatérítést vagy egy új termékkulcsot - az, hogy melyiket választod, rajtad múlik. Minden termékre 10 év garanciát vállalunk!

További információk

Mennyi időm van a termékkulcsok aktiválására?

A termékkulcsokat három hónapon belül kérjük aktiválni. Ez segít számunkra megelőzni a visszaéléseket és csalásokat.

Legálisak, jogtiszták a termékkulcsok?

Igen. Csak és kizárólag megbízható szoftverbeszállítókkal dolgozunk. Ha tőlünk vásárolsz, biztos lehetsz abban, hogy a termékkulcsod jogtiszta és legális lesz.

Hogyan tölthetem le a megvásárolt szoftvert?

Kérjük, látogasd meg a termék aktiválási útmutatóját. Ott, megtalálod a szoftver letöltési linkjét is.

Technikai problémám akadt. Tudtok segíteni?

Igen, ha nem tudod aktiválni a megvásárolt termékkulcsot, kérjük, tekintsd meg aktiválási útmutatónkat. Ha további segítségre van szükséged, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot.

02. Aktiválási útmutatók, letöltési linkek

Kérjük, válassz terméket

03. Kapcsolat

Örülünk, ha írsz nekünk. Itt tudsz velünk kapcsolatba lépni.

Kapcsolat

Ha szeretnél velünk együtt dolgozni, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] email-címen.

Kérjük, ellenőrizd a szoftver Aktiválási útmutatóját.

Lehetséges megoldások - Windows / Windows Server:
1) A Windows megfelelő verzióját próbálod aktiválni (pl.: Windows 11)?
2) A Windows megfelelő változatát próbálod aktiválni? (pl.: Windows 10 Pro - nem Pro N!)
3) Van internetkapcsolatod?
4) Telepítetted a legújabb Windows-frissítéseket?

Lehetséges megoldások - Office / Project / Visio:

1) Az Office megfelelő verzióját próbálod aktiválni (pl. Office 2021)?
2) Az Office megfelelő kiadását próbálod aktiválni (pl. Professional Plus vagy Home & Business)?
3) Van internetkapcsolatod?
4) Telepítetted a legújabb Office-frissítéseket?
5) PIN-INAPP-INVALIDPIN-8 hibakód? Kérjük, ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg a termékkulcsot.
6) A termék telepítőjét keresed? Tekintsd meg aktiválási útmutatónkat.

A rendelések feldolgozása akár 48 óra is lehet.

Fontos, hogy nem minden Office, Visio vagy Project termékkulcs vihető át egy új eszközre vagy használható fel újból az operációs rendszer újratelepítése után. Kérjük, ellenőrizd kétszer is, hogy a megvásárolt Office, Project vagy Visio termékleírása szerint a termék újratelepíthető-e.

Fontos, hogy ha újratelepítetted az operációs rendszert, nem tudod újra aktiválni a Visual Studio kulcsokat.

Fontos, hogy ha újratelepíted az operációs rendszert, nem tudod újra aktiválni a Windows Server kulcsokat. Ennek ellenére javasoljuk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot. Ha nem merül fel a visszaélés gyanúja, cseréljük a termékkulcsot.

Kérjük, csatolj néhány képernyőképet a problémáról. Győződj meg róla, hogy a teljes képernyő látható a képen, és hogy jó a felbontás.

Windows 11 és Windows Server 2025:

- Aktiválás állapota (Beállítások > Rendszer > Aktiválás).
- A Windowsról (Beállítások > Rendszer > Névjegy)
- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Windows 10 és Windows Server 2019:

- Aktiválás állapota (Beállítások > Frissítés és biztonság > Aktiválás)
- A Windowsról (Beállítások > Rendszer > Névjegy)
- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Windows 8.1, 7 és Windows Server 2016 vagy korábbi:

- Aktiválás állapota és a Windowsról (Vezérlőpult > Rendszer és biztonság > Rendszer)
- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Kérjük, csatolj néhány képernyőképet a problémáról. Győződj meg róla, hogy a teljes képernyő látható a képen, és hogy jó a felbontás.

Office 2019 / 2021 / 2024:

- Termékinformációk és aktiválási állapot (Fiók fül)
- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Kérjük, csatolj néhány képernyőképet a problémáról. Győződj meg róla, hogy a teljes képernyő látható a képen, és hogy jó a felbontás.

Visual Studio:

- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Kérjük, csatolj néhány képernyőképet a problémáról. Győződj meg róla, hogy a teljes képernyő látható a képen, és hogy jó a felbontás.

- Aktiválás állapota
- Képernyőkép a termékkulcs megadása közben
- Képernyőkép a hibakódról

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem tudom aktiválni a termékkulcsomat!

Először is, kérjük, látogasd meg a termék aktiválási útmutatóját, ha további segítségre van szükséged, kérjük, lépj velünk kapcsolatba.

Mikor kapom meg a termékkulcsot?

A rendelések kézbesítése átlagosan 10 perctől 3 óráig tart. Ritka esetekben, különösen nagy mennyiségben való vásárlás esetén (50+ darab termék), ez akár 48 óra is lehet. Kérjük, ellenőrizd, hogy nem-e került a SPAM mappába az email-ünk.

Hogyan tölthetem le a megvásárolt szoftvert?

Kérjük, tekintsd meg a szoftver aktiválási útmutatóját. Ott, megtalálod a program letöltési linkjét is.